1ST GRADE

MAY, 2

Hello families. Hola famílies.
Let's work just a little.
Treballem un poc.

Unit 4 Toys

Unit 5 Pets


Now enjoy listening and dancing.







FEBRUARY, 22

Hello everybody. Hola a tots i totes

Let's review last unit, clothes vocabulary and colours. Repassem l'última unitat, vocabulari de la roba i els colors.
Press the words and repeat, then choose, if you are wrong try again. Punxa en les paraules i repeteix, després tria, si t'enganyes prova una altra volta.


Now let's play. You have three games to practice. Click on the links. Ara jugarem. Teniu tres jocs per practicar. Punxa en els enllaços.




Finally, listen to the song, sing and dance. Per acabar, escolta la cançó, canta i balla.








NOVEMBER, 2

Hello families, hello students.

Hola familíes, hola alumnat.

Let’s watch a story, Sue and Sammy.

Que us sembla si vegem una història, Sue and Sammy.


https://elt.oup.com/student/allaboutus/level01/stories?cc=global&selLanguage=en


Let’s work with these worksheets.

Treballem aquestes fitxes.

Colours / Colors

wsh 4 https://www.liveworksheets.com/qp20886hy

School materials / Materials escolars

wsh 5 https://www.liveworksheets.com/ey7731qa

wsh 6 https://www.liveworksheets.com/re1005839ti


Numbers / Números

 wsh 7 https://www.liveworksheets.com/ka31041dl


Well done !!



OCTOBER,5

Hello families, hello everybody.

This week we are going to revise colours and numbers from 1 to 10. 

First watch the videos several times, then, try to do the worksheets. When you are sure the worksheet is well done, submit it to teacher Piedad using the website liveworksheets.com. Write your name and surnames, your grade and send it to almassiling@gmail.com


Hola famílies, hola a tots i totes.

Esta setmana repassarem colors i els números de l’1 al 10.

Primer mireu els vídeos vàries voltes, després, intenteu fer la fitxa. Quan estigueu segurs que la fitxa està ben feta, envieu-la a teacher Piedad utilitzant el web liveworksheets.com. Escriviu el vostre nom i cognom, el curs i envieu-la a almassiling@gmail.com


COLOURS SONGS







NUMBERS SONGS






LIVEWORKSHEETS
Colours

Numbers


NOW HAVE FUN WITH THIS VIDEO  
ARA PASSA-T'HO BÉ AMB AQUEST VIDEO




YOU CAN DO IT!!!!!




 SETMANA DEL 8 AL 14 DE JUNY

Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

This week we are going to revise these topics: COLOURS, DAYS OF THE WEEK, BODY AND FOOD.
Aquesta setmana repassarem aquests temes: COLORS, DIES DE LA SETMANA, COS I ALIMENTS.

GAME
COLOURS
Listen, drag and drop.
Escolta, arrossega i solta.



VIDEO
DAYS OF THE WEEK
Watch the video and sing the song.
Mira el vídeo i canta.




WORKSHEET
DAYS OF THE WEEK
Read, drag and drop.
Llig, arrossega i solta.




GAME
FOOD
Listen and choose the right option.
Escolta i tria l'opció correcta.




WORKSHEET
FOOD
Listen, drag and drop. Then, listen and choose yes/no.
Escolta, arrossega i solta. Després, escolta i tria si/no.




VIDEO
BODY
Watch the video and dance.
Mira el vídeo i balla.




WORKSHEET
BODY
Listen and click the right option.
Escolta i clica l'opció correcta.




STORY
Sue and Sammy


IMPORTANT
En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veiem prompte.






SETMANA DE L'1 AL 7 DE JUNY


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.


GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

Let’s watch the video about food again. Listen, watch, sing and dance.
Mirem el vídeo dels aliments una altra volta. Escolta, mira, canta i balla.



https://drive.google.com/open?id=1YNkkSKAOgFBbjOnwep-dKQIUtj8AikPM

Do you remember the story THE VERY HUNGRY CATERPILLAR? Let's see if you do with this liveworksheet.
Te'n recordes de la història THE VERY HUNGRY CATERPILLAR? A vore si te'n recordes amb aquesta fitxa.





















Now, click on the image, listen and repeat.
Ara, clica en l'imatge, escolta i repeteix.















Finally, click, listen and choose I LIKE 😋 / I DON'T LIKE😠
Per a acabar, clica, escolta i tria M'AGRADA😋 / NO M'AGRADA 😠
















COPY AND DRAW
COPIA I DIBUIXA

eggs: ous
carrots: carlotes
grapes: raïm
strawberries: maduixes
sandwiches: sàndwitx
milkshake: batut
biscuits: galetes
cake: pastís


It's time for a story, LITTLE RED RIDING HOOD.
Es l'hora del conte, LA CAPUTXETA ROJA.





IMPORTANT
En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.







SETMANA DEL 25 AL 31 DE MAIG


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


Let’s start with a revision of numbers.
Repassem els números.












Now, a revision of colours.
Ara, un repàs dels colors.













Let’s watch the video with the song about food. Listen, watch, sing and dance.
Mirem el vídeo de la cançó dels aliments. Escolta, mira, canta i balla.



https://drive.google.com/open?id=1YNkkSKAOgFBbjOnwep-dKQIUtj8AikPM


Watch, listen and repeat.
Mira, escolta i repeteix.





Liveworksheet. Listen and click the right answer.
Fitxa interactiva. Escolta i clica la resposta correcta.













Let’s play a game. Roll the die, listen and choose the correct answer. Will the frog arrive home? Be careful with the crocodile.
Juguem. Llança el dau, escolta i tria la resposta correcta. Arribarà la granota a casa? Atenció al cocodril.






IMPORTANT
En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
veiem prompte.









SETMANA DEL 18 AL 24 DE MAIG

Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

El Dia Internacional de la Família se celebra cada any el dia 15 de maig per a conscienciar sobre la importància de les famílies, les persones, les societats i cultures al voltant del món. En la societat actual, tenim diferents tipus de famílies: traditional, monoparentals, reconstituïdes, interculturals, adoptives, etc. Volem contribuir a la visibilització de la diversitat familiar amb un vídeo. Feliç dia famílies!

The International Day of Families is observed on May 15 every year to celebrate the importance of families, people, societies and cultures around the world. In the current society, there are several kinds of families: nuclear family or the traditional type, single parent family, extended family, intercultural family, step family, etc. We want to contribute to become aware of diversity with a video. Happy Day Families!!!



Repassem números (un poc més difícil)

Let's revise again numbers (a bit more difficult)


 https://www.liveworksheets.com/hd268437to












Tornem a gaudir amb Estibi i The Very Hungry Caterpillar

Let's watch The Very Hungry Caterpillar again



Que divertit!
How fun!!






































IMPORTANT



En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.









SETMANA DE L'11 AL 17 DE MAIG


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

It's STORY time.
És l'hora del CONTE.


THE VERY HUNGRY CATERPILLAR by Estibi Minguez







Let's work the story with worksheets.

Treballem el conte amb fitxes.



+Listen and join with arrows.

+Escolta y relaciona amb fletxes.




























+Listen and click.
+Escolta i clica.















Let's revise numbers.
Repassem números.


vídeo


Let's work the video with worksheets.
Treballem el vídeo amb fitxes.

+Listen, then drag and drop.
+Escolta, després arrossega i solta.














+Listen and select
+Escolta i tria















+Follow and write.
+Segueix i escriu.














OPTIONAL ACTIVITY --- CRAFT
ACTIVITAT OPCIONAL --- MANUALITAT










MATERIAL
Construction Paper (in colours green, red and black) /
Cartolina (de colors verd, roig i negre)
Scissors / Tissores
Stapler / Grapadora
Glue / Pegament



Cut the green and red construction paper into strips
Corta la cartolina verda i roja en tires.





Create a circle with one green strip of construction paper and staple or glue the ends together. Next, thread another strip through the circle you just created and staple or glue it together.
Fes un cercle amb la tira verda i grapa o pega els extrems. Després, passa altra tira pel cercle que has fet i grapa'ls o pega'ls junts



Cut out a mouth, two eyes and two antennae and glue them.
Retalla una boca, dos ulls i dos antenas i pega'ls.









Now you have a very hungry caterpillar.
Ja tens una eruga famolenca.


IMPORTANT



En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.






SETMANA DEL 4 AL 10 DE MAIG


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

-Repassem  els dies de la setmana amb aquest vídeo.
Let’s revise the days of the week with this video
VIDEO DAYS OF THE WEEK



-Fitxa interactiva
* primer, escolta i relaciona el número amb el dia
* segon, escriu la lletra que falta
* tercer, escriu el dia anterior i posterior.
Interactive worksheet
*first, listen and match the numbers and days
*second, fill the gaps
* third, write the days that come before and after.
DAYS OF THE WEEK- LISTEN WRITE










-Repassem les mascotes amb una cançó i un video de vocabulari
Let’s revise now pets with a song and a vocabulary video


VIDEO PETS
song

vocabulary



-Fitxes interactiva de PETS.
PETS Liveworksheets

Llig i tria
Read an choose











Escolta, repeteix i escriu
Listen, repeat and write
















-VIDEO BABY ANIMALS
Vocabulary



-Fitxa interactiva baby animals. Escolta i relaciona (ha d'apareixer un llapis).
BABY ANIMALS liveworksheet Listen and match (when the pencil shows).















-CRAFT
Podeu imprimir o dibuixar la següent manualitat, son titelles de dit.
You can print o draw this craft, they are finger puppets.











JUGA AMB ELS RETALLABLES:
PLAY WITH CUT OUTS:
-using the vocabulary (hello, dog!!) / utilitzant el vocabulari
   -hide and seek (where’s the dog?) / a l'amagatall

   -actions (run, jump) / fent accions

IMPORTANT



En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.
FLASHMOB GREASE



SETMANA DEL 27 D'ABRIL AL 3 DE MAIG

Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

  • Repassem  els colors amb aquest vídeo.

Let’s revise colours with this video
VIDEO COLOURS



  • Fitxa interactiva, primer, escolta i relaciona el número amb el color; segon, relaciona la paraula amb el color; tercer, escriu la lletra que falta.

Interactive worksheet, first, listen and join the numbers and colours; second, join words and pictures; third, fill the gaps.
COLORS- LISTEN READ WRITE















  • Fitxa interactiva, escolta i clica la mascota que correspon.

Interactive worksheet, listen and click the pet picture.
PETS LISTEN CLICK















  • Fitxa interactiva, escolta i escriu el número en la mascota que correspon.

Interactive worksheet, listen and write the number in the pet picture.
PETS LISTEN PREPOSITIONS













  • Treballem les accions amb aquest vídeo, pots escoltar, vore i imitar les accions.

Let’s work actions with this video, you can listen, watch and mime the actions.
VIDEO ACTION VERBS





  • Fitxa interactiva, escolta i relaciona el so amb el dibuix i la paraula.

Interactive worksheet, listen and match the sound with the picture and the word.


ACTIONS LISTEN MATCH














  • Fitxa interactiva, primer, mira, escolta i relaciona el dibuix i la paraula; segon, escolta i tria la resposta correcta; tercer, cerca les accions en la sopa de lletres i escriu les paraules sota els dibuixos.

Interactive worksheet, first, look, listen and match the picture with the word; second, listen and choose the right answer;third, find the actions in the wordsearch and write them under the pictures
ACTIONS LISTEN MATCH CHOOSE WORDSEARCH













  • Mira el vídeo i repeteix, fes les accions al mateix temps.

Watch the video and repeat, do the actions at the same time.
CHATTERPIX LISTEN AND REPEAT







  • Juga un poc.

Play a little bit.
GAMES















IMPORTANT



En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.







SETMANA DEL 20 AL 26 D’ABRIL


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


Let’s go on with the unit PETS.
Continuem amb l’unitat MASCOTES.


TASKS
  1. Listen to the song.  Escolta la cancó.


















  1. Watch the video and repeat. Mira el vídeo i repeteix.
















https://youtu.be/TAtu_UQYcw0



  1. Listen and choose.. Escolta i tria


click--> https://www.liveworksheets.com/ss63093zb


When you finish check your answers, click FINISH.
Quan acabes comprova les respostes, punxa FINISH.
Do it again if you didn’t reach 10/10.
Torna a fer l’activitat si no has aconseguit 10/10.


  1. Drag and drop exercises. Activitats d’agafar i soltar.

























When you finish check your answers, click FINISH.
Quan acabes comprova les respostes, punxa FINISH.
Do it again if you didn’t reach 10/10.
Torna a fer l’activitat si no has aconseguit 10/10.


  1. STORY TIME. MR RABBIT AND MR TURTLE
L’HORA DEL CONTE. MR RABBIT AND MR TURTLE















IMPORTANT



En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es 
veiem prompte.





EASTER HOLIDAYS


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


We are on holidays, so it’s time to relax, to spend time doing interesting things, to read, to dance, to watch cartoons, to draw and colour, to play, to listen to music, to do sport and so on.


Estem de vacances, així que és hora de relaxar-se, de passar el temps fent coses interessants, de llegir, de ballar, de vore dibuixos animats, de dibuixar i pintar, de jugar, d’escoltar música, de fer esport, etc…


I have some recommendations in case you want to do the above in English.
Tinc algunes recomanacions en el cas que vullgau fer el que he escrit en anglés.


- PICTURE DICTIONARY DICCIONARI D’IMATGENS
- WATCH AND READ A STORY VORE I LLEGIR UN CONTE
- LISTEN TO MUSIC AND DANCE ESCOLTAR MÚSICA I BALLAR
- DO SPORT FER ESPORT
- WATCH CARTOONS VORE DIBUIXOS ANIMATS


PICTURE DICTIONARY BOOK




Follow the directions and create a book.
Use a page for each unit.
Segueix les instruccions i crea un llibre
Utilitza una plana per a cada unitat.
Draw and colour the objects (optional- write the word next to the picture)
Dibuixa i pinta els objectes (voluntari- escriu la paraula al costat del dibuix)


Revision from unit 1 to unit 4.
Unit 1 ---- bag, book, crayons,pencil, pencil case, rubber, scissors, stickers
Unit 2 ---- arms, body, feet, fingers, hands, head, legs, toes
          ---- red, blue, green, yellow, pink, orange, purple, brown, white, black
Unit 3 ---- hat, coat, socks, gloves, shirt, shoes, jumper, trousers

Unit 4 ---- teddy, quitar, train set, ball, puppet, scooter, tablet, bike


WATCH AND READ A STORY


Watch the story I want to go out, a story created by a family to explain to children why we must stay at home.
Mireu el conte I want to go out, una història creada por una família per a explicar als seus fills perquè hem de quedar-se a casa.


You can download the pdf, too.
Podéu descarregar el pdf.


You have more tales in these links:
Teniu moltes més històries en els enllaços:
Videos showing the book
Vídeos mostrant el llibre
 LISTEN TO MUSIC AND DANCE

Watch these videos and dance, enjoy it!
Mireu els vídeos i balleu, disfruteu!

Disney Dance Challenge




Just Dance 2020: Jungle Dances by The Sunlight Shakers



Just Dance 2020: Old Town Road (Remix)




Just Dance 2020: The Time (Dirty Bit) by The Black Eyed Peas





 DO SPORT


Do you like to be fit? 
T’agrada estar en forma?
Try these workouts.
Tracta de fer aquests entrenaments.


Activate your Spidey-sense! Dance and fitness exercises based on Spiderman.



This video is about a fitness routine based on Harry Potter.



This video is about fitness exercises based on Pokemon.




WATCH CARTOONS


 You can watch these  CARTOON series in À PUNT television web.
Podeu vore series de dibuixos animats en la pàgina web de  PUNT.







SETMANA DEL 30 DE MARÇ AL 5 D'ABRIL


Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


Let's start a new topic, PETS.

Comencem  un nou tema,  MASCOTES.

SONG


I'VE GOT A RABBIT



VOCABULARY


PETS


ACTIVITIES
1. Listen and number. 

Escolta i fica el número.

PETS Listening

PETS LISTENING, an interactive worksheet by almassil
liveworksheets.com


When you finished check your answers, click FINISH.
Quan acabes comprova les respostes, punxa FINISH.
Do it again if you didn’t reach 10/10.
Torna a fer l’activitat si no has aconseguit 10/10.

2. Look and copy in sheet of paper with coloured pencils or felt tip pens.

Mira i copia en un full amb llapis de colors o retoladors.


parrot: lloro
dog: gos
hamster: hàmster
cat: gat
bird: pardal
rabbit: conill
fish: peix
turtle: tortuga

3. Draw and write: My favourite pet.(Keep it because you have to turn in when  we go back to school)
Dibuixa i escriu: La meua mascota favorita.(Guardeu-la perque tindreu que entregar-la quan tornem a l'escola)




De forma voluntària:

GAMES  (els jocs tenen tres nivells)

 MEGAMUNCH (el típic penjat amb pirates i taurons)







SMASH (reconeixement auditiu de la paraula mostrada en dibuixos en el nivell fácil i amb paraules en el nivell difícil)







MAZE  (escolta i troba el dibuix)



Moltes més coses en:

OXFORD   ONLINE LEARNING ZONE

https://elt.oup.com/student/oupeprimary/?cc=global&selLanguage=en


Cliqueu en ALL ABOUT US, és el llibre que portem a classe.
Podeu cercar en ARCHIE'S WORLD i DAISY, ROBIN AND ME (activitats d'infantil)


From Monday to Friday at 11, you can watch stories at MACMILLAN STORY CORNER.
De dilluns a divendres a les 11, podreu vore contes que ofereix l'editorial MACMILLAN en aquest enllaç.



On Thursday  from 10 to 12 CLAN TV  offers an English program.
El dijous de 10 a 12 CLAN TV ofereix un programa en anglés.

http://www.educacionyfp.gob.es/prensa/actualidad/2020/03/20200321-mefprtve.html


You can learn about many different topics if you follow HAPPY LEARNING Youtube channel.
Podeu aprendre sobre diferents temes si seguiu el canal youtube de HAPPY LEARNING.

https://www.youtube.com/channel/UC8eJxPzmvTb12v7LlZUJcLQ


IMPORTANT


En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que el feu el millor que podeu. Si necessiteu ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veien prompte.






YOU ARE THE HEROES OF OUR TIME!!



SETMANA DEL 23  AL 29  DE MARÇ

Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


Hem acabat el tema de TOYS (joguets) i per assolir els conceptes voldria que cliqueu en aquest link:


CHANT



CAN YOU SEE...?

Es repassa el vocabulari de l'unitat de forma oral.


STORY





Es repassa l'història de l'unitat amb imatges.


CRAFTS  (si no es pot imprimir no és problema, es pot dibuixar)




Joc d'endevinar on són els joguets.
Model:

     Where's the ball?
     The ball is in the box.


Seguint les instruccions de retallar i doblegar de la página pdf. 
Es treballa la posició del joguet amb les paraules IN (dins), ON (damunt), UNDER (davall), BEHIND (darrere).
Després es col.loquen els joguets sense que l'alumne mire on són i l'ha de endevinar.
Altra opció és que diga on és el joguet i que el col.loque en el seu lloc.


De forma voluntària:
GAMES  (els jocs tenen tres modalitats, comenceu pel EASY sempre)


 MEGAMUNCH (el típic penjat amb pirates i taurons)



       





SMASH (reconeixement auditiu de la paraula mostrada en dibuixos en el nivell fácil i amb paraules en el nivell difícil)                                                                               


MAZE  (escolta i troba el dibuix)


Moltes més coses en:

OXFORD   ONLINE LEARNING ZONE

https://elt.oup.com/student/oupeprimary/?cc=global&selLanguage=en

Cliqueu en ALL ABOUT US, és el llibre que portem a classe.
Podeu investigar en ARCHIE'S WORLD i DAISY, ROBIN AND ME (activitats d'infantil)


IMPORTANT

En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que el feu el millor que podeu. Si necessiteu ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veien prompte.





No comments:

Post a Comment