4TH GRADE

UNIT 3
I'M BUYING A PRESENT
Let's revise the contents of the unit with these genially presentations.




Now it's time to play



UNIT 2 
MY DAY



Let's start practising the time.
Comencem practicant l'hora.

This game is very easy:

Aquest joc és molt fàcil:

https://www.gamestolearnenglish.com/telling-the-time/


This game is a bit difficult:

Aquest joc és un poc difícil:

https://wordwall.net/es/resource/11993530/inglese/1a-telling-the-time-quiz

https://wordwall.net/es/resource/9919807/telling-the-time-joana


This game is very difficult:

Aquest joc es molt difícil:

https://www.helpfulgames.com/subjects/mathematics/tell-time.html

Can you do it? I’m sure you can.

Pots fer-ho? Estic segura que sí.


You can do these worksheets at home and send the results to almassiling@gmail.com, don't forget your name and your class.

Puedes hacer estas fichas en casa y enviar los resultados a almassiling@gmail.com, no olvides tu nombre y la clase.


  • Listen and choose
Escolta i tria











  • Look and choose.
    Mira i tria.












  • Then, time revision. Click on the loudspeaker and listen, drag the clock on the speaker.

        Ara, repàs de l'hora. Clica damunt del altaveu i escolta, agafa el rellotge que correspon i posa'l damunt de l'altaveu.













 UNIT 1 

I'M HELPING MUM



Revise unit 1 with this genially. Repasa la unidad 1 con este genially.

https://view.genial.ly/5ed8fd8de2f52d0da225b0d3/game-unit-1-year-4-all-about-us


Play baamboozle. Juga a Baamboozle.

Super Doctor

https://www.baamboozle.com/game/409498


Watch and sing. Mira y canta.

https://youtu.be/LWQn3mbignQ


Watch and revise. Mira i repassa.

https://youtu.be/UzpcpfvEQwQ


Watch and sing. Mira i canta.

https://youtu.be/qhWV4fzchq4


Play baamboozle. Juega a Baamboozle.

Physical Appearance

https://www.baamboozle.com/game/115204


Watch and answer. Mira i contesta. 

Describing people

https://en.islcollective.com/english-esl-video-lessons/describing-people-7/154884?video-code=zrut0xB6cU






MAY, 2

We have finished unit 5 JOBS, here you have some activities to review what you learnt.
Hem acabat l'unitat 5 OFICIS, ací tens algunes activitats per a repassar el que has aprés.




















Let's play KAHOOT.

You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 07405877

Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 07405877


VOCABULARY

STRUCTURE

GAME PIN: 04290929




APRIL, 18

Hello again, 
Hola otra vez,
Last Kahoot results are here:
Els resultats de l'últim Kahoot són ací:


    Watch this video, there are a lot of jobs, more than in the book.
    Mireu el video, apareixen moltes professions, més que en el llibre.
     




    You can play and guess the job in this video, too.
    També podeu jugar a endevinar quina és la professió en aquest video.






    You can also do this activity, how many right answers do you get?
    També podeu fer aquesta activitat, quantes respostes correctes aconseguiu?
                                


    https://www.agendaweb.org/exercises/vocabulary/jobs/occupations-1


    Liveworksheet JOBS 1
    https://www.liveworksheets.com/yl20816yv

    Finally, do you fancy dancing? Let's see it!!!
    Per últim, tens ganes de ballar,? A vore!!!





    MARCH, 22



    Hello again, 
    Hola otra vez,
    Last Kahoot results are here:
    Els resultats de l'últim Kahoot són ací:


    Do you want to try again? You have a new opportunity.
    Vols intentar-ho una altra volta? Tens una nova oportunitat.

    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 09445529

    Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 09445529


    Finally enjoy this happy song.
    Per últim disfruta d'aquesta cançó feliç.

    Now with lyrics.
    Ara amb la lletra.










    MARCH,8

    Hello, how are you doing? Hola, com va tot?

    Here you have the results of Kahoot:

    Ací teniu els resultats del Kahoot:


    This week we need to practice more, so let’s play.

    Aquesta setmana hem de practicar més, doncs juguem.


    This game is very easy:

    Aquest joc és molt fàcil:

    https://www.gamestolearnenglish.com/telling-the-time/


    This game is a bit difficult:

    Aquest joc és un poc difícil:

    https://www.primaryapps.co.uk/WebGL/iRTellingTimeWebGL/index.html


    This game is very difficult:

    Aquest joc es molt difícil:

    https://www.helpfulgames.com/subjects/mathematics/tell-time.html

    Can you do it? I’m sure you can.

    Pots fer-ho? Estic segura que sí.


    Let's play Kahoot. Juguem a Kahoot.

    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 07779983

    Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 07779983

    https://kahoot.it/challenge/07779983?challenge-id=264f1301-0e7c-4ec0-a28f-07a5a476a99f_1615159605326


    Finally, let's enjoy this video made by children like you. 

    Per últim, gaudiu d'aquest video fet per xiquets i xiquetes com tu.






    MARCH, 1

    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    In unit 4 we have learnt about TIME. En l'unitat 4 hem aprés L'HORA.

    Let’s work with liveworksheets. Treballarem amb fitxes interactives.


    WSH 1 Listen and choose. Escolta i tria.

    https://www.liveworksheets.com/gm157902sn


    WSH 2 Look and choose. Mira i tria.

    https://www.liveworksheets.com/ve10570ey


    WSH 3 Click on the loudspeaker and listen, drag the clock on the speaker. Clica damunt del altaveu i escolta, agafa el rellotge que correspon i posa'l damunt de l'altaveu.

    https://es.liveworksheets.com/ib31281yj



    Let’s play KAHOOT.

    Look at the picture and click on the right word. It’s a competition.You have 20 seconds to answer each question.Write your name and the letter of your class in the nickname.

    For instance, Pascual A (Pascual from the class of 4th A) or Alba B (Alba from the class of 4th B). In case your name is repeated in the class write your name and the first letter of your surname, ex: Irene B. B. You can't play the game again nor write rude words.

    Anem a jugar a KAHOOT.

    Mira el dibuix i clica en la paraula correcta. És una competició. Tens 20 segons per a contestar cada pregunta.Escriu el teu nom i la lletra de la teua classe en el lloc que posa enter nickname.

    Per exemple, Pascual A(Pascual de la classe de 4t A) o Alba B (Alba de la classe de 4t B). En el cas de que el teu nom estiga repetit en la classe escriu el teu nom i la primera lletra del teu cognom, ex: Irene B. B. No pots repetir el joc una altra volta ni escriure paraules malsonants.


    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 05297245

    Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 05297245



    Finally, let's enjoy this video made by children from all over the world. Per últim, gaudiu d'aquest video fet per xiquets i xiquetes de tot el món.







    NOVEMBER, 4

    Hello everybody,
    Here you are the videos with the questions.




    They are great!! Well done !!





    NOVEMBER, 2

    Hello famliies, hello students.
    Hola famílies, hola alumnat.

    Let's work these worksheets. Treballem aquestes fitxes


    The scoreboard of last week's Kahoot is:
    El resultat del Kahoot de la setmana passada es:

    Here you have a new challenge.
    Ací teniu un nou repte.

    https://kahoot.it/challenge/0227400?challenge-id=264f1301-0e7c-4ec0-a28f-07a5a476a99f_1604254542255


    Game PIN: 0227400







    Go for it!!!




    OCTOBER, 19

    Hello everybody.
    This week we have a kahoot game to practise numbers from 1 to 100.

    Hola a tot el mon.
    Aquesta setmana tenim un kahoot para practicar los números de l'1 al 100.



    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin: 05943355

    Clica en l'enllaç o entra en kahootl.it i escriu el pin del joc: 05943355

    https://kahoot.it/challenge/05943355?challenge-id=264f1301-0e7c-4ec0-a28f-07a5a476a99f_1602833897839

    Write your name and the letter of your class in the nickname.

    Escriu el teu nom i la lletra de la teua classe en el lloc que posa enter nickname.

    For instance, Julia B (Julia from the class of 4th B) or Iker A (Iker from the class of 4th A). In case your name is repeated in the class write your name and the first letter of your surname, ex: Mario C. B


    Per exemple, Julia B (Julia de la classe de 4t B) o Iker A(Iker de la classe de 4t A). En el cas de que el teu nom estiga repetit en la classe escriu el teu nom i la primera lletra del teu cognom, ex: Mario C. B


    You only can play the game twice.

    Pots jugar només dos voltes.

    If you use a wrong nickname or you play more than twice, you’ll be deleted.

    Si utilitzas un nom incorrecte o jugues més de dos voltes, seràs eliminat.


    Next week I will upload the scoreboard with the results.

    La propera setmana penjaré els resultats.


    GOOD LUCK!!




    OCTOBER, 5

    Hello students, hello famílies.

    This week we are going to play and practise the questions, easy, isn’t it?


    Hola alumnat, hola familias.

    Esta setmana jugarem i practicarem les preguntes, fàcil, veritat?



    GAMES
    VIDEO



    You can beat me and make a great video!!!




    SEPTEMBER, 28

    Hello families, hello everybody.
    This week we are going to revise description of people and animals using these liveworksheets.

    Hola famílies, hola a totes i tots.
    Aquesta setmana repassarem la descripció de persones i animals utilitzant aquestes fitxes.
     
    wsh 11

    https://www.liveworksheets.com/la721221xd description: guess who? 

    wsh 12 https://www.liveworksheets.com/dc89248gg riddles: animals

    wsh 13 https://www.liveworksheets.com/zb1158816bu grammar: has got /hasn’t got





    QUESTIONS

    1. WHAT’S YOUR NAME?


    1. HOW OLD ARE YOU?


    1. WHEN IS YOUR BIRTHDAY?


    1. WHERE DO YOU LIVE?


    1. DO YOU LIKE PIZZA?


    1. DO YOU  LIKE BROCCOLI?


    1. ARE YOU FRIENDLY?


    1. HOW DO YOU FEEL TODAY?


    1. HAVE YOU GOT BLUE EYES?


    1. ARE YOU A GOOD STUDENT?



    Remember to write long answers and below the question.
    Recordeu escriure respostes llargues i davall de la pregunta.

    For instance/exemple:

    3. WHEN IS YOUR BIRTHDAY?
    My birthday is in...



    SEPTEMBER, 21

    Hello families, hello everybody.
    This week we are going to revise description and the structure there is/there are.
    First watch the videos several times, then, try to do the worksheets. When you are sure the worksheet is well done, submit it to teacher Piedad using the website liveworksheets.com. Write your name and surnames, your grade and send it to almassiling@gmail.com
    If you have a doubt or a problem write to me using webfamilia,please.

    Hola famílies, hola a tots i totes.

    Esta setmana repassarem la descripció i l'estructura there is/ there are.

    Primer mireu els vídeos vàries voltes, després, intenteu fer les fitxes. Quan estigueu segurs que la fitxa està ben feta, envieu-la a teacher Piedad utilitzant el web liveworksheets.com. Escriviu el vostre nom i cognom, el curs i envieu-la a almassiling@gmail.com

    Si teniu dubtes o un problema escriviu-me'l utilitzant webfamilia, perfavor.


    VIDEOS

    description

    https://youtu.be/CkwcvqqEO3E




    what does she look like?song


    SEPTEMBER,14

    Hello families, hello everybody.

    This week we are going to revise the alphabet, numbers from 1 to 20 and covid healthy habits.

    First watch the videos several times, then, try to do the worksheet. When you are sure the worksheet is well done, submit it to teacher Piedad using the website liveworksheets.com. Write your name and surnames, your grade and send it to almassiling@gmail.com


    Hola famílies, hola a tots i totes.

    Esta setmana repassarem l’abecedari, els números de l’1 al 20 i les mesures sanitàries covid.

    Primer mireu els vídeos vàries voltes, després, intenteu fer la fitxa. Quan estigueu segurs que la fitxa està ben feta, envieu-la a teacher Piedad utilitzant el web liveworksheets.com. Escriviu el vostre nom i cognom, el curs i envieu-la a almassiling@gmail.com


    Let’s start with the alphabet 

    videos



    https://youtu.be/cR-Qr1V8e_w





    https://youtu.be/83r_zzg5UsY



    liveworksheets 

    wsh 1 https://www.liveworksheets.com/dq16836vk alphabet wsh 2 https://www.liveworksheets.com/at614gs alphabet animals


    Numbers from 1 to 20

    video




    https://youtu.be/EbgwPx6mYu4


    liveworksheets 

    wsh 3 https://www.liveworksheets.com/ab464195mb listening numbers 

    wsh 4 https://www.liveworksheets.com/zx784288bg puzzle numbers


    Covid healthy habits

    videos



    https://youtu.be/Wx2Q_8sSKXw



    https://youtu.be/L89nN03pBzI


    liveworksheet 

    wsh 5 https://www.liveworksheets.com/vk716706vo covid


    Go for it, you can do it!!!







    SETMANA DEL 8 AL 14 DE JUNY



    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    KAHOOT
    Let’s play kahoot. Look at the picture and click on the right word. It’s a competition.You have 20 seconds to answer each question.
    Write your name and the letter of your class in the nickname.
    For instance, Saioa A (Saioa from the class of 4th A) or Aitor B (Aitor from the class of 4th B). In case your name is repeated in the class write your name and the first letter of your surname, ex: Iván Z. B. You can't play the game again nor write rude words.


    Anem a jugar a kahoot. Mira el dibuix i clica en la paraula correcta. És una competició. Tens 20 segons per a contestar cada pregunta.
    Escriu el teu nom i la lletra de la teua classe en el lloc que posa enter nickname.


    Per exemple, Saioa A (Saioa de la classe de 4t A) o Aitor B (Aitor de la classe de 4t B). En el cas de que el teu nom estiga repetit en la classe escriu el teu nom i la primera lletra del teu cognom, ex: Iván Z. B. No pots repetir el joc una altra volta ni escriure paraules malsonants.

    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 05721047
    Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 05721047

    https://kahoot.it/challenge/05721047?challenge-id=264f1301-0e7c-4ec0-a28f-07a5a476a99f_1591591735706



    Last week winners are:
    El podium de la setmana passada són:






    This week let's revise weather and opposite adjectives.

    Aquesta setmana repassarem l'oratge i els adjectius contraris.

    WORKSHEETS
    WEATHER
    +Match the pictures to the words.
    Relaciona les imatges amb les paraules.



    +Listen and click the right option.
    Escolta i clica l'opció correcta.


    WORKSHEETS
    OPPOSITES
    +Crossword, write the opposite adjective.
    Encreuat, escriu l'adjectiu contrari.




    +Wordsearch, find the opposite adjective.
    Sopa de lletres, troba el contrari.


    GAMES
    Listen, drag and drop the word.
    Escolta, arrossega i solta la paraula.




    Listen, drag and drop the letters.
    Escolta, arrossega i solta les lletres.


    It's time for a storyWHERE THE WILD THINGS ARE.
    Es l'hora del conte, DONDE VIVEN LOS MONSTRUOS.




    IMPORTANT
    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veiem prompte.





    SETMANA DE L'1 AL 7 DE JUNY




    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.


    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.



    This week you'll work opposite adjectives. you know the most of them, but if you don't remember, look up them.
    Aquesta setmana treballareu els adjectius contraris, conegueu la majoria, però si no se'n recordeu, cerqueu al diccionari.
    -Read, drag and drop.
    -Llig, arrossega i solta.




    -Listen and choose.
    -Escolta i tria.






    Let's revise prepositions.
    Repassem les preposicions.
    -Read, drag and drop.
    -Llig, arrossega i solta.
















    Now you play a game and let's see if you get a good score.
    Ara jugueu i vorem si aconseguiu una bona puntuació.






    It's time for a story, THE CARELESS GIANT.
    Es l'hora del conte, EL GEGANT NEGLIGENT.




    Let's sing.
    Dance Monkey by Tones and I
    It's a game, let's see how many points you get. (You don't need to create an ACCOUNT)


    Cantem.
    Dance Monkey by Tones and I
    És un joc, a vore quants punts aconsegueixes. (No necessiteu crear un COMPTE)




    Let’s play kahoot. Look at the picture and click on the right word. It’s a competition.You have 20 seconds to answer each question.
    Write your name and the letter of your class in the nickname.
    For instance, Pablo A (Pablo from the class of 4th A) or Javier C (Javier from the class of 4th C). In case your name is repeated in the class write your name and the first letter of your surname, ex: Lucía M. C. You can't play the game again nor write rude words.


    Anem a jugar a kahoot. Mira el dibuix i clica en la paraula correcta. És una competició. Tens 20 segons per a contestar cada pregunta.
    Escriu el teu nom i la lletra de la teua classe en el lloc que posa enter nickname.

    Per exemple, Pablo A (Pablo de la classe de 4t A) o Javier C (Javier de la classe de 4t C). En el cas de que el teu nom estiga repetit en la classe escriu el teu nom i la primera lletra del teu cognom, ex: Lucía M. C. No pots repetir el joc una altra volta ni escriure paraules malsonants.

    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin. Game PIN: 0781433
    Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc. Game PIN: 0781433


    CREATED BY JON (LANGUAGE ASSISTANT)

    Last week winners are:
    Els guanyadors de la setmana passada són:




    Finally with Marco's permission I share the video he made for illustrating a song. Great work!!!
    Per últim amb el permís de Marcos comparteix el vídeo que va fer per a il.lustrar una cançó. Bon treball!!!!






    IMPORTANT
    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.








    SETMANA DEL 25 AL 31 DE MAIG



    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.


    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    Let’s work a bit of listening and speaking.
    Listen to Jon’s audio and repeat it many times. Make a recording and send it to me. You can change some vocabulary, for instance, visit my family instead of visit my grandparents.
    Ara toca escoltar i parlar.
    Escolta el audio de Jon i el repeteixes moltes voltes. Fes una gravació i envia-me-la. Pots canviar alguna paraula de vocabulari, per eixemple, visit my family en lloc de visit my grandparents.


    JON’S AUDIO.
    Hi! My name is…………I live in Mislata. We are suffering a pandemic, the 
    coronavirus. We don't go to school. We have to stay at home. I like playing with my family, reading comics and watching videos.I want to visit my grandparents and my friends. I don't play with the ball but I ride my bike. I want to go back to school soon. Bye!


    Revision of animals. Read and write the number of the right animal.
    Repàs dels animals. Llig i escriu el número de l’animal correcte.














    Revision of feelings. Look at the emojis and drag and drop the right word.
    Repàs de les emocions. Mira els emojis i arrossega i solta la paraula correcta.











    Revision of jobs. Look at the picture and click the right word.
    Repàs dels oficis. Mira el dibuix i clica la paraula correcta.






    Let’s play kahoot. Look at the picture and click on the right word. It’s a competition.You have 20 seconds to answer each question.
    Write your name and the letter of your class in the nickname.
    For instance, Daniel A (Daniel from the class of 4th A) or Sergio C (Sergio from the class of 4th C). In case your name is repeated in the class write your name and the first letter of your surname, ex: María S. A. You can't play the game again.


    Anem a jugar a kahoot. Mira el dibuix i clica en la paraula correcta. És una competició. Tens 20 segons per a contestar cada pregunta.
    Escriu el teu nom i la lletra de la teua classe en el lloc que posa enter nickname.
    Per exemple, Daniel A (Daniel de la classe de 4t A) o Sergio C (Sergio de la classe de 4t C). En el cas de que el teu nom estiga repetit en la classe escriu el teu nom i la primera lletra del teu cognom, ex: María S. A. No pots repetir el joc una altra volta.
    You must click on the link or enter kahoot.it and write the game pin.Deus clicar en l'enllaç o entrar en kahoot.it i escriure el pin del joc.

    Game PIN: 09568407
    https://kahoot.it/challenge/09568407?challenge-id=264f1301-0e7c-4ec0-a28f-07a5a476a99f_1590385989178



             CREATED BY JON (LANGUAGE ASSISTANT)

    Good luck!! Bona sort!!


    Finally, you have to illustrate a piece of a song. Look at the video and choose a song you like it. Look for the lyrics and illustrate what they say.
    Per a acabar, has d’il.lustrar una part de una cançó. Mira el vídeo i tria una cançó que t'agrade. Busca la lletra i il.lustra el que diu.
    COUNT ON ME by Bruno Mars





    IMPORTANT
    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.








    SETMANA DEL 18 AL 24 DE MAIG


    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.


    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    We go on working feelings with a video story.
    Continuem treballant les emocions amb una història.

    In My Heart: A Book of Feelings (Growing Hearts) by author Jo Witek





    Now, let's work on feelings vocabulary with these worksheets.
    Ara, treballarem el vocabulari de les emocions amb aquestes fitxes.

























    Revision of jobs vocabulary.

    Revisió del vocabulari dels oficis.



























    It's time to play a game. What's your score?
    Hora de jugar. Quants punts aconsegueixes?





    IMPORTANT



    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.








    SETMANA DE L'11 AL 17 DE MAIG


    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    Let's talk about FEELINGS.
    Parlem d'EMOCIONS.

    VIDEO

    +Watch and revise the vocabulary.
    +Mira i repassa el vocabulari.



    +Guess the feelings
    +Endevina les emocions




    Copy the vocabulary and translate.
    Copia el vocabulari i tradueix.
    TIRED
    THIRSTY
    HUNGRY
    EXCITED
    ANGRY
    HAPPY
    SCARED
    SAD

    WORKSHEETS
    +Listen, then drag and drop.
    +Escolta, després arrossega i solta.













    +Read, then drag and drop.
    +Llig, després arrossega i solta.















    SONG
    +Listen to the song and do the activities. (Copy the song if you like)
    +Escolta la cançó i fes les activitats. (Copia la cançó si t'abelleix) 











    https://www.liveworksheets.com/mc417494un by Jon (language assistant)

    +Let's revise JOBS.
    +Repassem JOBS.













    IMPORTANT



    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.




    SETMANA DEL 4 AL 10 DE MAIG

    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    -Let's start with a story entitled "A Trip to the Rainforest" (we have this book in our library)
    Comencen amb una història titolada "A Trip to the Rainforest" (tenim aquest llibre en la nostra biblioteca)





    -Let's revise time.
    Repassem l'hora.

    Listen and choose
    Escolta i tria













    Look and choose.
    Mira i tria.













    -Now, let's read and answer the questions.
    Ara, llegim i contestem les preguntes.












    https://www.liveworksheets.com/az325207fm by JON (language assistant)


    -Do you remember how we did spelling?
    Te'n recordes de com feiem spelling?
    Jon is going to say aloud eight words and you have to write them in your notebook or a sheet of paper.
    Jon va a dir huit paraules i has d'escriure-les en la teua llibreta o en un full.


    https://youtu.be/fvE6fC0MljM by JON (language assistant)

    IMPORTANT



    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.


    FLASHMOB GREASE





    SETMANA DEL 27 D'ABRIL AL 3 DE MAIG


    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    • Let's start revising landscapes with an interactive worksheet.
    Repassem els paisatges amb una fitxa interactiva. 

    LANDSCAPES













    • Now, prepositions. Listen and choose the right answer.
    Ara, preposicions. Escolta i tria la millor resposta.

     PREPOSITIONS















    • Then, time revision. Click on the loudspeaker and listen, drag the clock on the speaker.

    Ara, repàs de l'hora. Clica damunt del altaveu i escolta, agafa el rellotge que correspon i posa'l damunt de l'altaveu

    TIME










    • Listen to the song and fill the missing words.

    Escolta la cançó i completa amb les paraules que falten.

    SONG











    https://www.liveworksheets.com/el274710sy by JON (language assistant)

    You can write the lyrics in a sheet of paper or your notebook.
    Podeu copiar la lletra de la cançó en un full o en la llibreta.



    • Juga un poc.
    Play a little bit.


    GAMES












    IMPORTANT



    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.







    SETMANA DEL 20 AL 26 D’ABRIL

    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

    PREPOSITIONS OF PLACE

    PREPOSICIONS DE LLOC

    1. Copy this list of prepositions in your notebook or sheet of

     paper.
    Copia aquesta llista de preposicions en la teua llibreta o en 
    un foli.

    IN                                EN, DINS

    ON                              EN, DAMUNT
    UNDER                       DAVALL
    IN FRONT OF             DAVANT
    BEHIND                      DARRERE
    NEXT TO                    AL COSTAT, JUNT A


    Let's start working with interactive worksheets.

    Comencem treballant amb fitxes interactives.

    2. Complete the sentences with the prepositions.

    Completa les oracions amb les preposicions.





    click -->https://www.liveworksheets.com/vc108189vp


    BY JON (LANGUAGE ASSISTANT)


    When you finish check your answers, click FINISH.

    Quan acabes comprova les respostes, punxa FINISH.
    Do it again if you didn’t reach 10/10.
    Torna a fer l’activitat si no has aconseguit 10/10.

    3..Do the following activities.

    Fes les següents activitats






    click-->https://www.liveworksheets.com/vy109813tj


    BY JON (LANGUAGE ASSISTANT)


    When you finish check your answers, click FINISH.
    Quan acabes comprova les respostes, punxa FINISH.
    Do it again if you didn’t reach 10/10.
    Torna a fer l’activitat si no has aconseguit 10/10.


    4. Let's practice speaking.

    Anem a parlar.

    SPEAKING TEST UNITS 4&5


    Click on the image or the link

    Punxa en l'imatge o en l'enllaç







    https://youtu.be/WbX8rCuQsVw



    This activity is performed with CHATTERPIX KIDS app.

    Aquesta activitat està feta amb l'aplicació CHATTERPIX KIDS

    OPTIONAL- You can record your answers and send them

    to almassiling@gmail.com
    VOLUNTARI- Pots gravar les respostes i enviar-les
    almassiling@gmail.com




    IMPORTANT



    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us
    preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa.
    Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu
    ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es
    veiem prompte.









    EASTER HOLIDAYS


    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.


    We are on holidays, so it’s time to relax, to spend time doing interesting things, to read, to dance, to watch cartoons, to draw and colour, to play, to listen to music, to do sport and so on.


    Estem de vacances, així que és hora de relaxar-se, de passar el temps fent coses interessants, de llegir, de ballar, de vore dibuixos animats, de dibuixar i pintar, de jugar, d’escoltar música, de fer esport, etc…


    I have some recommendations in case you want to do the above in English.
    Tinc algunes recomanacions en el cas que vullgau fer el que he escrit en anglés.


    - PICTURE DICTIONARY DICCIONARI D’IMATGENS
    - WATCH AND READ A STORY VORE I LLEGIR UN CONTE
    - LISTEN TO MUSIC AND DANCE ESCOLTAR MÚSICA I BALLAR
    - DO SPORT FER ESPORT
    - WATCH CARTOONS VORE DIBUIXOS ANIMATS


    PICTURE- WORD DICTIONARY BOOK




    Follow the directions and create a book.
    Use a page for each unit.
    Segueix les instruccions i crea un llibre
    Utilitza una plana per a cada unitat.
    Draw and colour the objects. Write the word next to the picture
    Dibuixa i pinta els objectes. Escriu la paraula al costat del dibuix.


    Revision from unit 1 to 5.
    Unit 1 ---- swimming, playing football, cleaning, reading, skiing, cooking, watching tv, riding my bike, playing the guitar, skateboarding, playing computer games.
    Unit 2 ---- elephant, lion, monkey, giraffe, crocodile, hippo, insects, fruit, grass, meat, leaves.
    Unit 3 ---- spring, summer, autumn, winter, cold, hot, the sun, cloud, snow, rain, storm, wind, wet, cloudy, snowy, rainy, stormy, windy.
    Unit 4 ---- get up, go to bed, go skateboarding, go swimming, go to school, go to the park, go to a party, do karate, do gymnastics, have ballet lessons, have music lessons.

    Unit 5 ---- firefighter, police officer, film star, farmer, ballet dancer, basketball player, astronaut, teacher, builder, doctor.

    WATCH AND READ A STORY


    Watch the story I want to go out, a story created by a family to explain to children why we must stay at home.
    Mireu el conte I want to go out, una història creada por una família per a explicar als seus fills perquè hem de quedar-se a casa.




    You can download the pdf, too.
    Podéu descarregar el pdf.


    You have more tales in these links:
    Teniu moltes més històries en els enllaços:
    Videos showing the book
    Vídeos mostrant el llibre


    Reading and listening, no video.
    Lectura i escolta, no vídeo.
     LISTEN TO MUSIC AND DANCE

    Watch these videos and dance, enjoy it!
    Mireu els vídeos i balleu, disfruteu!

    Disney Dance Challenge




    Just Dance 2020: Jungle Dances by The Sunlight Shakers




    Just Dance 2020: Old Town Road (Remix)






    Just Dance 2020: The Time (Dirty Bit) by The Black Eyed Peas






     DO SPORT


    Do you like to be fit? 
    T’agrada estar en forma?
    Try these workouts.
    Tracta de fer aquests entrenaments.


    Activate your Spidey-sense! Dance and fitness exercises based on Spiderman.






    This video is about a fitness routine based on Harry Potter.





    This video is about fitness exercises based on Pokemon.






    WATCH CARTOONS


     You can watch these  CARTOON series in À PUNT television web.
    Podeu vore series de dibuixos animats en la pàgina web de  PUNT.





    SETMANA DEL  30 DE MARÇ AL 5 D'ABRIL


    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.
    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

    Let's start a new unit RAINFOREST.
    Comencem una unitat nova RAINFOREST.

    1. Copy the words from activity 1 and make a sentence with them. Click on the image to see the words.
    Copia les paraules de l'activitat 1 i fes una oració amb elles. Punxa en l'imatge per veure les paraules.

    Ex. The Niagara WATERFALLS are beautiful.
    2. Vocabulary: Match the words with the pictures.
    Vocabulari: Relaciona les paraules amb les imatges.


    3. Vocabulary: Listen and match.
    Vocabulari: Escolta i relaciona.


    Click--> LISTENING NATURE

    4. RESEARCH ACTIVITY. (Keep it because you have to turn in when  we go back to school)
    TREBALL D'INVESTIGACIÓ. (Guardeu el full perque el tindreu que entregar quan tornem a l'escola)

    Find six animals that:
    Troba sis animals que :
    • They live in the rainforest.
    • They can swim.
    • They live in the desert.
    • They can fly.
    • The have got sharp claws.
    • They live in the sea.

    Write the above sentences and the answers on a sheet of paper or notebook.
    Escriu les oracions de dalt i les respostes en un full o en la llibreta.



    De forma voluntària:

    GAMES  (els jocs tenen tres nivells)





     MEGAMUNCH (el típic penjat amb pirates i taurons)











    SMASH (reconeixement auditiu de la paraula mostrada en dibuixos en el nivell fácil i amb paraules en el nivell difícil)










    MAZE  (escolta i troba el dibuix)







    ACTIVITATS VOLUNTÀRIES



    From Monday to Friday at 11, you can watch stories at MACMILLAN STORY CORNER.

    De dilluns a divendres a les 11, podreu vore contes que ofereix l'editorial MACMILLAN en aquest enllaç.







    On Thursday  from 10 to 12 CLAN TV  offers an English program.

    El dijous de 10 a 12 CLAN TV ofereix un programa en anglés.

    http://www.educacionyfp.gob.es/prensa/actualidad/2020/03/20200321-mefprtve.html




    You can learn about many different topics if you follow HAPPY LEARNING Youtube channel.

    Podeu aprendre sobre diferents temes si seguiu el canal youtube de HAPPY LEARNING.

    https://www.youtube.com/channel/UC8eJxPzmvTb12v7LlZUJcLQ







    IMPORTANT




    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que feu el millor que podeu. Si necessiteu ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veiem prompte.





    YOU ARE THE HEROES OF OUR TIME!!



    SETMANA DEL 23  AL 29  DE MARÇ

    Bon dia a tots i totes, bon dia famílies.

    GOOD MORNING EVERYBODY, GOOD MORNING FAMILIES.

    • Hem acabat el tema de JOBS (professions) i per assolir els conceptes voldria que cliqueu en aquest link i mireu el video, apareixen moltes professions, més de les que hem treballat:





    • També podeu jugar a endevinar quina és la professió en aquest video:

                          
      https://youtu.be/DSdlgxn90HM





    • Per acabar el treball online podeu fer aquesta activitat, quantes respostes correctes aconseguiu?:

                                        


    https://www.agendaweb.org/exercises/vocabulary/jobs/occupations-1





    TASCA
    La següent activitat s'ha de guardar per a ser avaluada al tornar a l'escola.

    TITOL- JOBS

    MATERIAL- Foli blanc o de color - dibuixos o fotos de persones de revistes, publicitat o diaris - bolígraf o retolador de colors.

    PREGUNTES- What do you want to be?
                             What does he want to be?
                             What does she want to be?

    RESPOSTES- I want to be a ……
                            He wants to be a .......
                            She wants to be a ..........
    S'utilitzaran com a mínim 7 paraules de vocabulari de JOBS.


    Per acabar, repassareu les preguntes del SPEAKING TEST de l'unitat 4 i 5. Recordeu fer les respostes completes.

    1- What's your name?
    2- What do you want to be?
    3- What time do you play ................?
    4- What time do you go to............?
    5- What do you eat for breakfast?
    6- What do you do after lunch?
    7- What do you do on Sundays?

    De forma voluntària podeu trobar moltes més coses en:

    OXFORD   ONLINE LEARNING ZONE
     Al final de la página trobareu un espai de jocs i contes tradicionals que podeu trobar interessants.

    IMPORTANT


    En cas de no poder realitzar les activitats proposades, no us preocupeu, la nostra tasca es afavorir l'aprenentatge a casa. Estic segura de que el feu el millor que podeu. Si necessiteu ajuda podeu contactar per web família. Molts ànims i es veien prompte.